donderdag 21 mei 2009

Inspiration Award

Julie gave me this Inspiration Award, thank you Julie! These are the rules for this award:

* link back to the person who gave it to you

* put the picture award on your blog

* you can nominate anyone and as many as you choose

* leave a fact that no one knows about you

* leave a comment on the blog that gave you this award

Well, for the unknown fact about me: I have a lot of UFO's, I only have to quilt them :-)

I want to give this award to Miriam and Nadia.

2 opmerkingen:

  1. Hartelijk bedankt voor de award! Eigenlijk zou ik 'm graag weer terug geven, want ik vind het erg leuk dat er tenminste twee Nederlandse deelnemers zijn bij Stitch Explorer 2009. En je bent een hele actieve en inspirerende Stitch Explorer-participant!

    Maar zo werkt het natuurlijk niet, dus geef ik de award morgen aan iemand anders door op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor deze mooie award! Ik voel me zeer gevleid. Ik ga nog eens even bedenken aan wie ik de award door ga geven.

    BeantwoordenVerwijderen