zaterdag 6 september 2008

ATC's

Deze ATC's maakte ik vorige maand voor de 'Color Purple' swap. Op de ATC met de knoop heb ik de sheaf stitch gebruikt.
I made these ATC's for the 'Color Purple' swap. I used the sheaf stitch on the ATC with the button. De volgende 3 ATC's waren voor de swap 'August Senders' Choice'. Ik heb ze gemaakt in de lievelingskleuren van mijn swappartners. Ik heb de Van Dijcksteek gebruikt op 2 van de ATC's. Deze steek is geen onderdeel van TAST, maar wel heel leuk om te doen.
I made the next 3 ATC's for the 'August Senders' Choice' swap in the favourite colours of my swap partners. I used the Vandyke stitch on 2 of the ATC's. This stitch is not part of TAST, but it's a great stitch.

De laatste ATC is de eerste in een serie 'ATC's of the world'. Het land was deze keer Egypte.

The last ATC is the first one in an ongoing monthly swap 'ATC's of the world'. The country was Egypt for this one.
Deze foto's zijn allemaal groter te zien op mijn Flickr-pagina met wat extra informatie over de steken, die ik gebruikt heb.

You can see these ATC's bigger on my Flickr-page with some extra information about the stitches I used.

1 opmerking: